Ennyiszer és így látogatjuk a plázákat - friss felmérés a GfK-tól

Desktop

A budapesti plázalátogatók többsége hetente-kéthetente egyszer látogat meg egy bevásárlóközpontot (vidéken inkább havonta egyszeri-kétszeri). A plázalátogatók legnagyobb része 15 és 30 perc közötti utazási időt tart elfogadhatónak egy számukra megfelelő bevásárlóközpont megközelítésére – a budapestiek valamivel kevesebbet - derül ki a GfK friss felméréséből. 

A plázák közönségében több köztük a nő, mint a férfi, és a 30 év alatti korosztályok erősen felülreprezentáltak. A látogatások célját tekintve általánosságban a legfontosabb a ruházati cikkek, cipők és divatkiegészítők vásárlása, mind a fővárosiak, mind pedig a vidékiek körében. Egy átlagos látogatás hossza tipikusan egy és másfél óra között van.

A bevásárlóközpontok kínálatáról, akcióiról, rendezvényeiről elsősorban a helyszínen tájékozódnak a látogatók. A további információforrások között túlnyomó többségben vannak az online felületek. 

A tartalom a hirdetés után folytatódik
Desktop, Mobil
Mobil
Mit szólsz hozzá?