Nem csak jegypénztáros-hiány van, kedden délelőtt a jegykiadó automaták sem működtek a MÁV-nál

Desktop
A kép csak illusztráció, fotó: wikipedia
A kép csak illusztráció, fotó: wikipedia

Kedden délelőtt ha nem tudtál vonatjegyet venni sehol sem, nem meglepetés. Nem működtek az automaták, nem működött az online rendszer, és a már előre megvásárolt online jegyeket sem lehetett kinyomtatni. Csak a mobiltelefonos applikáció működött, és a "valódi" jegypénztárosok. Már, ahol van még olyan.

A Nyugati pályaudvaron már egy hete esténként nincs jegypénztáros, csak automata van - ha van.

A Keletiben meg most vasárnap este esett meg, hogy az egyszem éjszakára berendelt pénztáros megbetegedett, és nem volt aki beugorjon helyette.

A jegyautomaták azóta feléledtek, erre figyeljetek, negyed tizenegytől már nem lehet büntetés nélkül jegyet váltani a kalauzoknál.

"Műszaki hálózati hiba, az adatbáziskezelő-rendszer leállása miatt jelenleg nem működnek a jegykiadó automaták, az online jegyvásárlási rendszerből sem lehet menetjegyet váltani. A korábban megvásárolt jegyeket pedig nem lehet átvenni az automatákból.

Javasoljuk utasainknak, hogy a jegypénztárakban vagy a MÁV mobilalkalmazás segítségével vásárolják meg menetjegyüket. Az applikációval váltott jegyet okostelefonon lehet bemutatni a vonatokon a jegyvizsgálóknak.

A hiba helyreállításáig az utasok a vonatokon is pótdíjmentesen vehetik meg menetjegyüket" - üzente a MÁV mindenkinek kedden reggel háromnegyed kilenckor.

 

A tartalom a hirdetés után folytatódik
Desktop, Mobil
Mobil
Mit szólsz hozzá?